Update

Assalamualaikum.

Hows your day uh.? Ada baik ka? Dah lama tak update pasal diri sendiri punya rutin ha. Malas senanye. Ni pon taip pakai fon. Laptop terpasang drama. 2 in 1 gituh.

Lately ni, aku cukup berdukacita. Banyak berita kematian yang kita dengar kan? Al-fatihah buat mereka yg telah kembali ke rahmatullah.. hm.. kita bila lagi.. krik..

Berita kedua..
Berita yang aku rasa.. semua perempuan di luar sana. Except aku. Kah... turut bersedih. Mungkin?

Matluthfi.. dah nak kawin! Haha. Tahniah. Lawa tunang. Alhamdulillah.. orang yg baik Allah da janjikan pasangan yang baik. Aku mungkin belum cukup baik buat matluthfi. Eceh perasan. Dia bukannya kenal aku. Haha.

Next.. senior aku whatsapp. Im Najdi punnnn da nak kawen. Bakal isteri bakal dokktor katanya. Hm. Yela.. sape nak bakal akauntan comel macam aku ni kan? Haha. Tak pasal puji diri sendiri. Dah nak tunggu najdi puji. alamat mereput dulu la.

Kemudian...
Anwar Hadi dah kawennn. Pasangan dia comel gilo.

HAH ! Sape lagi nak kawen? Habak mai.

Kemaen semua public figure kegemaran da kawen. Da tkde public figure yg single nk bagi dekat aku ke ha? Haha.

Kemudian.. dr fatin liyana tengah menganndunggg. Waaaa. Aku yang excited. Mestilaa excited. Akak blogger kegemaran dari dulu kot. Aku follow dia since dia study perubatan kat indon tu weh. Dah kawen daaa beliau.. da mengandung daaa haaa. Alhamdulillah..

Oke. Cerita sedih sudah.. gembira pon sudah.. cerita pasal aku? Nothing special. Sedang menunggu result final exam haritu kuar. Then sedang menjalani intern dengan penuh gigih. Kumpul banyak ilmu di audit firm. Gigih iols tau. Nanti lepas presentation. Terus tak gigih dah aku rasa. Hahahahaha.

Oke tu je.
Moga Allah redha kehidupan awak, awak dan awak.. dan saya. Amin..

Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman Assessment Peneraju Profesional Akauntan Muda Kategori B (PPAM B)

CAT? Diploma? KPTM?

Perempuan atau Muslimah ?