Irine Nadia Marcello vs Fatin Liyana

Assalamualaikum..

Haluu.. .. Hari ni, saya buka stats, then ternampak keyword ni..



Apalah korang ni.. main vs vs pulak... Ngeh3..

So, meh lee aku buat entri pasal blogger best tu.. Kenal tak? hee..





Saya kenal blog ni, masa... masa.. terjah blog orang lain. Then, ada orang cite pasal Irine nadia ni.. Saya pun ushar lah blog tu.. Masa tu kak Irine belum bertunang lagi. Kiranya sempatlah mengikuti zaman bujang dia sampailah zaman pernikahan dia. hihi.

Saya suka baca perkembangan Irine ni. Dia comel~ Pasangan dia pun comel~ kiranya macam tengok pasangan fairytale la. Haha. Blog dia pun comel~ Kisah adik beradik dia pun comel~

Saya suka gak baca hidup dia sebagai isteri, ibu dan student sekali gus. Usia dia sekarang dah masuk 21 tahun . Saya doakan kak Irine hidup bahagia dunia mahu pun di akhirat.. Tak sabauuu nak tengok baby tuuu dilahirkan~





Hah! Sape tak kenal blogger famous ni. kan? Kak Fatin ni dah menang award.. Dah masuk TV. Search aje kat youtube.. Belambak ada. haha.

Sape tak kenal bakal Doktor tu kan? Sempat lagi update blog walaupun tengah praktikal sekarang. Hoho..  She's my inspiration. Blog dia sangat best! Penuh dengan ilmu. dan enjoy bila kita baca post2 dalam blog tu.

Saya juga suka terjah entri kak Fatin jalan2 di Korea. Serius rasa best sangat! Walaupun hanya membaca.. Tapi, ia membuat diri ini teringin nak pi jugak jalan2 kat Korea.. Hehe. One day~

Kak Fatin ni budak matriks jugak asalnya.. Then diberikan rezeki, dapat sambung belajar di Indonesia.. Sekarang praktikal di UKM.Semoga kak Fatin jadi doktor yang cemerlang gemilang terbilang~~ Hah! Apa lagi?? Siapa yang bercita-cita nak kerja dalam hospital tuu.. Jomlah terjah blog Fatin Liyana. Sambil2 tu, boleh cuci mata tengok tudung2 yang lawa. Hiks~


Akhir kata.. Memang dua blog ni lah yang aku selalu terjah  . Huahua..

psstt:: apasal aku guna kata ganti diri kejap2 'aku' kejap2 'saya' ?? heh. aku pun tak paham.. ngah3.


tata~ Assalamualaikum!

Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman Assessment Peneraju Profesional Akauntan Muda Kategori B (PPAM B)

CAT? Diploma? KPTM?

Perempuan atau Muslimah ?