Siapa Budak Tomato

Assalamualaikum...

Hey ya! Meh kita update banyak-banyak sebelum sem 2 memanggil-manggil. mihmihmih..

So now, siapa kenal Budak Tomato? Aku pon tak kenal sebenarnya . ngahaha. Tapi rasa macam terpanggil nak update pasal dia ni. Sorry ek kalau tak boleh. Boleh ke tak boleh ke. Bukannya ada orang kenal kau! Haha!

Firstly, aku kenal dia ni daripada twitter. Orang duk kecoh RT tweet dia. Aku pon tergerak hati nak ushar account dia. Ayat tweet dia memang tajam suppp masuk terus dalam hati. Ngahaha..

Pastu aku tengok , dia ada blog. Aku pon apa lagi! Jom kita godek2. Haha.

Blog dia ni.. Bukan pedas macam tweet2 dia. Ayat dalam blog dia sayu je. Tapi penuh dengan KETEGASAN!

Aku suka baca kisah persahabatan Chad dengan Qiden. Serius menitik air mata aku. Tapi, ada beberapa post Mato dah delete. Kenapaaaaaaaaaaa~!!! *buat muka

Serius entry dia yang dah didelete tu bikin jiwa aku hidup. Nak jadi Daie' hati kena kuat! Tahan je telinga dengar tohmahan orang lain! Just do you work! Dakwah dah memang kerja kita sebagai umat ISLAM. So, jangan putus asa!

BLOG BUDAK TOMATO << klik klik

Pastu, aku dapat tahu mato ni ada account AskFM . Kita godekkk lagi.. Muahaha..

Aku takdela nak tahu sangat muka Mato, umur dia and whatsoever. Cukuplah aku follow up blog dia. Serius blog dia isi2 yang sangat menarik!

Selain blog Mato, aku ushar blog kak RahimahFitrah. Tengah hati duk gundah gulana tu kan, so.. kita bacalah something yang boleh bakar semangat kita balik.

That's it! sangat berguna! I love both of them!!

Kepada Mato, even aku tak kenal kau. Kau tak kenal aku. I just wanna say, teruskan berdakwah. aku suka post kau! Semoga Allah memberkati semua kerja2 dakwah kau. :)

last word . aku suka jawapan kau yang ini!


Comments

Unknown said…
awak pun suka blog budak tomato..bestkan jln penceritaan dia..dah mcm bc novel pun yer..tp yg sy suka sbb pengisian tu penuh bermakna dan tertusuk kat sanubari tau..nnt jemput la singgah blog setahun jagung manis saya..www.ihhi.my

Popular posts from this blog

Pengalaman Assessment Peneraju Profesional Akauntan Muda Kategori B (PPAM B)

CAT? Diploma? KPTM?

Perempuan atau Muslimah ?