Best ke Blogging?

Assalamualaikum

Teringin nak update di malam Jumaat yang penuh keberkatan ni. kikiki..

Esok 1 March 2013. Tahun ni bukan tahun lompat okay.. So, kepada sepupuku.. Si kembar uda dan angah.. Korang tak boleh sambut birthday!! Haha!

Ni nak habak maii.. *kedah mana pulak nii*  Aku terengganuniansss.. Hiks.

Aku start blogging masa form 4. Tapi aku register masa form 3. Which is time lepasan PMR. Masa tu tak reti berblog. Haha! Masa form 4, aku keseorangan.. Sebab kawan2 aku semua duk asrama, so, aku banyak luah dekat blog. Bukan luahlah.. tapi menaip. Heh.

Bila siap buat homework, aku akan update.. Suka hati aku lah nak update apa pun masa tu. Mengarutsss jer semua.. Hiks~

then, bila dah lama dalam dunia blogging.. Ceh poyo ayat.. Jadi aku adalah kenal dengan blogger famous .. Ramailah.. hihi.. Aku suka cara penulisan mereka. Dan, sejak aku kenal Fatin Liyana, sape tak kenal, dia mesti bukan blogger. heh. Sejak aku kenal Fatin Liyana, aku makin suka akan blogging. Walaupun aku jarang update sekarang. Haha!

Aku belajar satu perkara, why not kita sebarkan sesuatu yang baik dalam blog kita. Mean, janganlah merapu entah hape2 jee. Kan? Bila kita sebarkan cite yang ada moral, kita dapat juga pahala. Then, bila kita dah tiada di dunia ini.. Lepastu ada orang baca penulisan kita yang baik2 tu.. Kita masih dapat pahala.. Hahhhhhhhhhh!! Jadi, sebarkanlah perkataan yang baik2..




Bagi aku, blogging ni best daripada Facebook. Sebab kita boleh taip panjang2.. Kalau kau update story kat facebook, ada ke orang nak baca noks? Haha. Kalau ada, alhamdulillah.. zzz.. -_-

Kalau kau merapu meraban kat twitter.. Boleh ke korang taip panjang2 macam blog? Tak bolehhhh kan? heh. -.-'

Tapi, bila ada orang tahu aku ada blog, aku malu jugak sebenarnya. Haha! Motif? Erkk..

Aku dah merapu. Motif kat sini.. Blogging akan menjadi best if korang jadi diri korang. Means, tak payah lah meniru cara penulisan orang lain. Tak ori kata orang! Korang taip je ikut kata hati korang tapi, fikirlah dulu sebelum taip. Terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata buruk padahnya.

Sekian sahaja dari saya pada malam ini.. Selamat berblogging kepada para bloggers!

#Doakan saya dapat keputusan yang cemerlang ye! :)




Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman Assessment Peneraju Profesional Akauntan Muda Kategori B (PPAM B)

CAT? Diploma? KPTM?

Perempuan atau Muslimah ?