Search Keyword di blog eden

Assalamualaikum..

Aku malas nak layan bola. Cuak je weh. Hampi Thailand sumbat gol tadi. Huuu..

Aku nak jelaskan search keyword yang korang ngade2 godek lam blog aku.


Yang first tu tak tahan.

Siti Saleha?? Ha ha.. Aku tahulah aku ni peminat tegar Nora Elena. Budak laki lam kelas aku minat gak dia nih. -.-'

Nah hamek!

kredit: google


Seterusnya, kartun muslimah berpurdah?? Erk.? Aku hade!! Nak ke?? Nah! Aku bagi free! Tapi, ada nama aku kat situ. Pandai-pandai la korang ejasss



Seterusnya, Cristine Suzanne. Oh yang ini, post aku tentang Bicara Hati. Lama tak tengok cte tu.. Huuu..

kredit: google

Kemudian gambar kartun comel..Erk? Sat naaaa..

Ugetsu.600.341195_large

sumber : sini

Seterusnya.. Wallpaper muslimah cantik

cantik kan?? sumber : tumblr mana ntah. Lupa!

Anna Althafunnisa?

sumber: google



Kemudian.. 'awek terengganu'?? Erk. Akulah tu kot. Sori, aku takde gambar. :P

Next!!!

Tutorial blogskins with freebies? Sila klik butang 'SPECIAL' kat atas tu. :P

Next!!

Gambar awek?? Ngade kau.

Next!!

Ketika Cinta Bertasbih Wedding? Ane aku tau.. Simple je kut. Hahaha!! Entah!

Next!!

Erti kawan. Wooo.. Gurauan apekah? Jap.

http://khusyee03.blogspot.com/2012/08/pabila-best-friend-berantem.html

Hah! Bacala!

Next!!

Foto Preity Zinta terbaru. Ada ke kat blog aku ni?? Ha ha.. Lawa kan dia?? Aku minat gak dia.Tapi, korang searchla sendiri kat google. Ho ho..

nurul syuhada letak jawatan
Nurul Syuhada Nurul Ain adalahh.. Haha.. Macam muka Han Ga In dengan Preity Zinta kan?? 



Next! Freebies lagi? Klik kat atas sana yaaa..

Next!!

Gambar eskperimen tangki riak? Ha ha.. Takde lagi dalam blog ini. InsyaAllah.. AKan ku sharing. Well, sharing is caring, right?

Next!!

Kartun 2pm?

Tumblr_lfo4zjeujb1qgwvrho1_500_large
hamekkau.. Ha ha..Nih SUJU punya kartun. 2pm, takdak. Nanti2 aku buatkan. Sabar yaaa..

Next!!

Gambar kartun conan

Aku baru tengok cte Detective Conan yang manusia pagi tadi. Sedih. ! Huhu.. Shinichiiii~

Tumblr_meesd9zfjj1rmxqh9o1_500_large
nah.. aku letak gambar ni sebab aku rasa gambar ni comel. :P

Next!!


Oh dah habis?? Ha ha..

Adios!! Tahun depan aku buat lagi.

Aku benci gilos dengan Thailand!! GO HARIMAU MALAYA ! AUMMM!!

Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman Assessment Peneraju Profesional Akauntan Muda Kategori B (PPAM B)

CAT? Diploma? KPTM?

Perempuan atau Muslimah ?