Aku dapat PLKN.

Assalamualaikum..

Helohelo..

Saya tak tahu apakah perasaan yang tergambar hari ini.. Semalam saya cek boleh ke tidok PLKN, dia tunjuk,

Maaf! Anda tidak terpilih untuk menyertai PLKN Siri 10/2013. Terima kasih.



Hari neh, saya cuba cek suka-suka. 


Hah tengok tu. Kau ada? errr..

Semalam punyela saya hampa sebab tak terpilih. tapi bila pikir2 balik. Best jugak tak boleh. Boleh bercuti bersama famili. Hahahhaa.. Hari neh masa cek, saya dapat? Rasa nak meraung pon adaaaaaaaa..

Aduh.. Bila pikir pasal PLKN neh, habeh terlupe yang diriku udah mau trial..

Harap2 saya tak kena tempat jauh.. Aku neh homesick weh!! Ha ha..

Lepas baca sini, rasa macam nak pi PLKN. Tapi~~~~~~~ Wa nak relax kat rumah lepas SPM. Waaaaaaaaaaaaaaaaaa~ :(

Cau!

Daa..

Salam~

Comments

Anonymous said…
slalu mcm tuh la. first2 xdpt. tp kalau check lg skali kte dpt. sbb nama kte dh ada dlm sistem diowg
najihahfara said…
tq for putting my link :)
try cek lagi sekali mana tau dapat. hehe

Popular posts from this blog

Pengalaman Assessment Peneraju Profesional Akauntan Muda Kategori B (PPAM B)

CAT? Diploma? KPTM?

Perempuan atau Muslimah ?