Life in KPTM Bangi

Assalamualaikum..

Perghhh... Lama gila tak hapdet.. Berhabok bok bok dah blog ni.. Eh , ape kena bahasa aku ni?? Haha. Pelik bebenoo..

So back to our topic. Dah sebulan aku kat KPTM Bangi ni. so far, so good. Hoho..

Classmates sume okay okay. I can memorize their names. Hoho. Macamlah susah sangat bab nak hafal nama ni kan?

Meh aku introduce my new friends..

Azyan, Ika, Mimi, Pika, Diyana, Nadia, Dayah, Lynn, Aida, Bibi, Awan, Ummu, Moon, Syaa, Roy, Cekwee,Napi, Ajim , Sabrina, Aina, Dina, Nor , hmm.. ada lagi tak ek?? Aku dah perah otak nak ingat sape lagi yang tertinggal. haha. Kalo tertinggal jugak, sorry ya mbakkk..

So, subjek2 yang aku berkawan untuk SEM 1 ni..

Basic Financial Accounting.
Fundamental Management
Proficiency English
Pengajian Islam
Sport Science
Business Maths.

So, sekarang I will struggle to get 4flat, dapat dekan . dapat pi anugerah dekan dengan senior bilik sebelah.. Diorang dah sem 5. So, next sem, diorang dah takde.. Huuu.. I will miss you alls~~~

Oh ya, I kelas Section 1. Kalau ada apa2 masalah, boleh datang terus jumpa saya. kahkah.. ayat kalah retisss uollsss~

Aku dah speechless . Itu je kut aku nak update.

Rasanya sempat lagi kut aku nak ucap..

Epic Journey of Self Discovery | via Tumblr

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK KEPADA UMAT ISLAM SEMUAAAAAAAAAAAAAAAAAA....

Chett.. Raya lagi dua minggu, aku baru nak wish Ramadhan.. Kikiki.. XD

Foto Lukisan Dakwah Islam | via Facebook

walaupun dah lama kita start pose, aku nak post jugak gambar ni!! haha. Adios~ Tata.


Comments

Unknown said…
salam...saya ada jual produk shaklee..jemput la tgk kt sini

http://intan-mohamad.blogspot.com/2013/07/shaklees-product-prices.html
Goodluck with your new life in kptm. N goodluck with your sport science course. Mintak2 tak de jumpe sy lg sem depan.harhar
kusyi said…
hahahahaha.. thanx miss. mohon jangan bagi assignment susah2. XD

Popular posts from this blog

Pengalaman Assessment Peneraju Profesional Akauntan Muda Kategori B (PPAM B)

CAT? Diploma? KPTM?

Perempuan atau Muslimah ?